Galm verminderd in de spreekkamer van Burger Ferry Agencies
Burger Ferry Agencies uit Rotterdam benaderde ons met een duidelijk probleem: een behoorlijke galm in de spreekkamer. Niet alleen de medewerkers zelf ervaarden dit, maar ook de klanten met wie ze regelmatig in calls zaten.
Om een oplossing voor dit probleem te zoeken, is Thomas op locatiebezoek gegaan. Hij heeft een akoestische meting uitgevoerd en in kaart gebracht hoeveel en welke akoestische oplossingen hij kon toevoegen. Thomas nam hierna het rapport van de meting en de door hem bedachte oplossing met de klant door. Aan de hand van een globale schets toonde hij de plaatsing van de panelen aan.
Om de galm te verminderen is er samen met de klant gekozen voor het toevoegen van meerdere plafondeilanden en een fotopaneel met daarop de thuisbasis: Rotterdam! Deze oplossingen zorgen voor een galm verbetering in de spreekkamer en de conference call voor zowel het personeel als de klanten weer prettig te volgen is.
Quote van de klant: ‘’We zijn zeer content met de akoestiek en het ziet er ook nog eens fraai uit. Ook zijn we onder de indruk van het vakmanschap van de monteur’’.